Programul Ford Garantia 12

Casa Auto Timisoara - Programul Ford Garantia 12

Va mai amintiti perioada in care autoturismul dumneavoastra Ford era in garantie?

Cum erau vremurile in care nu va ingrijorati cu privire la eventualele reparatii ?

Casa Auto Timisoara va invita sa dati timpul inapoi pentru a putea beneficia din nou de acele avantaje.

Programul Ford Garantia 12 a fost realizat pentru a intampina exigentele dumneavoastra privind utilizarea autovehiculului fara griji. Aceasta garantie acopera valoarea reparatiilor (costurile pieselor de schimb si manopera) efectuate de dealerii/reparatorii autorizati Ford, in limitele stabilite in "Certificatul FordGarantia12". Garantia ofera protectie si asistenta rutiera in Romania, asigurand fie remedierea defectiunii la locul incidentului, fie tractarea autovehiculului pana la cel mai apropiat dealer Ford. De asemenea, are o durata de 12 luni sau pana la prima revizie obligatorie programata de unitatea reparatorare Ford autorizata, in conformitate cu specificatiile producatorului (primul termen atins).

Informatii cu privire la programul FORD GARANTIA 12

Ford Garantia 12 de care beneficiati este o optiune inteligenta, creata de Ford Romania special pentru dumneavoastra.
Durata garantiei este de 12 luni sau pana la prima revizie programata de dealerul autorizat Ford in conformitate cu specificatiile producatorului.
Aici gasiti toate detaliile legate de modul in care va puteti bucura de avantajele oferite de Ford Garantia 12. Pentru intrebari suplimentare, nu ezitati sa ne contactati direct la tel. 0256 217 057, 0749 117 251, sau pe e-mail la receptie@ford-timisoara.ro
Programul Ford Garantia 12 a fost realizat pentru a intampina exigentele dumneavoastra privind utilizarea autovehiculului fara griji. Aceasta
garantie acopera valoarea reparatiilor (costurile pieselor de schimb si manopera) in limitele stabilite in Certificatul Ford Garantia 12.

  1. Eligibilitate
  2. Componente acoperite
  3. Excluderi
  4. Asistenta rutiera
  5. Service Ford

Vehiculele eligibile de a intra in acest program sunt toate autovehiculele Ford inregistrate in Romania, ce au maxim 9 ani vechime de la data primei inregistrari, fara insa a depasi 200.000 Km rulati. Vehiculele trebuie sa fie functionale si sa nu prezinte defectiuni ale componentelor mecanice sau electrice la includerea in garantie. Pentru a beneficia de noul produs Ford, potentialul client va trebui sa efectueze mai intai revizia periodica a masinii la orice dealer Ford care comercializeaza FordGarantia 12. Ulterior, autovehiculul va beneficia de o verificare tehnica pentru identificarea eventualelor defectiuni ale componenetelor mecanice sau electrice. Autovehiculul va fi eligibil pentru Ford Garantia 12 dupa remedierea tututor defectiunilor identificate.

Transferabilitate

FordGarantia12 apartine autovehiculului, reprezentand un serviciu suplimentar oferit noului proprietar, in ipoteza in care va decideti sa vindeti autovehiculul.

Va recomandam sa informati noul proprietar cu privire la importanta respectarii recomandarilor Ford cu privire la efectuarea reviziilor si lucrarilor de service. Pentru ca FordGarantia12 sa ramana in vigoare, noul proprietar trebuie sa informeze orice dealer autorizat Ford despre schimbarea proprietarului.

Mentiune: Garantia isi pierde valabilitatea daca autovehiculul este vandut unui vanzator comercial de automobile si/sau prin intermediul unui al treilea vanzator comercial intermediar.
Pentru a va mentine dreptul la reparatii in perioada de garantie - pentru programul FordGarantia12, intretinerile service trebuie sa fie conforme cu recomandarea producatorului autovehiculului si sa fie efectuate exclusiv de un dealer/reparator autorizat din reteaua nationala Ford Romania.

Sunt acoperite integral toate piesele enumerate mai jos inclusiv costurile manoperei. Piesele care nu sunt mentionate in mod expres ca obiect al acestei garantii extinse, nu intra sub incidenta programului Ford Garantia 12. Totusi daca aceste piese sau consumabile sunt necesare ca parti ale unor reparatii incluse in garantia extinsa, acestea vor fi acoperite.
Valoarea reparatiilor insumate pe masina nu poate depasi valoarea stabilita in Certificatul Ford Garantia 12.

1. Componente ansamblu motor:

  • toate piesele interne lubrifiate, bloc motor si chiulasa, inclusiv: arbori cu came, rulmenti, biele, supape si ghiduri, garnitura de chiulasa, pompa de ulei, arbore cotit, suruburi chiulasa;
  • modul PCM, alternator, electromotor, pompa de vacum, pompa de injectie, volant cu masa dubla, compresor AC;
  • garantia acopera daunele aduse altor parti ale motorului care au fost deteriorate din cauza defectiunii unuia dintre piesele listate mai sus, cu exceptia ambreiajul daca este ars sau uzat.

2. Componente cutie de viteze manuala/automata:

  • toate componentele interne, inclusiv: arbori de intrare, intermediar si de iesire, elemente de sincronizare a treptelor, angrenaje planetare, modul TCM;
  • pinioane diferential, traductor de cuplu (excl. conexiuni), coroana diferential, mecanismul pinioanelor (excl. frecarea si uzura);
  • transmisii aditionale (4X4)

3. Componente ansamblu transmisie:

  • planetare
  • articulatii cardanice
  • butuc roata
  • cap de planetara
  • arbore cardanic si rulmenti de roata
  • diferential fata si spate

4. Diverse:

  • Carcasele sunt acoperite numai daca paguba a fost cauzata de defectarea unei piese din interior, acoperita de aceasta garantie;
  • Fluidele apartinand vehiculului necesare pentru a efectua reparatii acoperite de aceasta garantie, cu exceptia aditivi de combustibil si lichid de spalare a parbrizului;
  • Modulul ABS/ESP (fara senzori)
  • Reparatiile sau inlocuirile datorate uzurii normale a autovehiculelor sau schimbarilor intervenite asupra pieselor componente a autovehiculului ca urmare a invechirii acestora (ex. cojiri de vopsea, modificari de culoare, coroziune etc), precum si pentru inlocuiri sau reparatii datorate uzurii morale a pieselor componente a autovehiculelor;
  • Reparatii sau inlocuiri care se datoreaza faptului ca proprietarul autovehiculului nu a respectat conditiile sau indicatiile inscrise in manualul de utilizare a autovehiculului emis de catre producator, precum si in certificatul de garantie;
  • Reparatii sau inlocuiri ale pieselor care s-au deteriorat ca urmare a alimentarii cu combustibil necorespunzator si/sau care nu este la nivelul standardelor indicate de producator, precum si ca urmare a lipsei sau utilizarii oricaror uleiuri/lubrifianti necorespunzatori ca tip sau cantitate;
  • Reparatii sau inlocuiri ale unor piese a caror defectiune este cauzata de modificari/reparatii ale autovehiculului efectuate in service-uri neautorizate de producator sau de montarea pe autovehicul a unor echipamente experimentale sau de modificari aduse autovehiculului ce pot conduce la avarierea pieselor acoperite de aceasta garantie;
  • Orice costuri care depasesc raspunderea dealerului asumata prin certificatul de garantie, incluzand orice daune de consecinta (ex: pierderi de profit/venit inregistrate de proprietarii autovehiculelor pe perioada de neutilizare a autovehiculului pe timpul reparatiei);
  • Defectiuni inregistrate la piesele autovehiculului ca urmare a utilizarii acestuia la raliuri, curse sau orice competitie sau, a utilzarii acestuia in afara drumurilor publice cu exceptia aleilor de acces catre spatii de locuit/locuri de parcare/garaje;
  • Pagubele produse autovehiculului ca urmare a patrunderii cu acesta in locuri inundate. Prin locuri inundate se inteleg portiuni de uscat acoperite cu apa provenita din revarsarea apelor pluviale, din ploi sau alte fenomene naturale;
  • Orice costuri sau cheltuieli rezultand din retragerea autovehiculelor de catre producator pe perioada de garantie sau in afara acesteia, ca urmare a constatarii unor defecte de fabricatie sau din orice alt motiv;
  • Defectiuni inregistrate de piesele cuprinse in carnetul de garantie si care fac obiectul acestei garantii, daca aceste defectiuni se datoreaza avarierii sau defectiunii unei piese neincluse in aceasta garantie, respectiv garantia functioneaza numai daca defectul tine de caracteristica piesei acoperite si nu, daca este provocata de o defectiune a unei piese neacoperite de aceasta garantie.
  • Orice defectiuni inregistrate de piesele unui autovehicul datorate accidentelor de circulatie, utilizarii necorespunzatoare a autovehiculelor, precum si oricaror altor cauze externe precum: incendiu, inundatii, inghet, ciocniri, loviri etc (evenimente de orice fel care nu au nici o legatura cu functionarea normala a autovehiculului);
  • Orice defectiuni inregistrate de piesele unui autovehicul ca urmare a unor acte intentionate sau ilegale;
  • Combustibili, chimicale, filtre, antigel, lichid de frana, lubrifiant sau ulei. Totusi, daca aceste piese si consumabile sunt necesare ca parti ale unor reparatii incluse in garantie, acestea sunt acoperite de prezenta garantie;
  • Orice defectiune inregistrata la piesele componente ale autovehiculelor utilizate pentru: inchiriere, taximetrie, scoala de soferi, companii de curierat/expediere, ambulante, servicii publice (ex. autovehicule de curatare a strazilor, de ridicare a gunoiului etc), campanii de mentinere a pacii;
  • Orice inlocuire a unei piese componente a unui autovehicul facuta in scopul exclusiv de a permite autovehiculului sa se incadreze in standardele de functionare cerute de legislatia romana in vigoare (ex: reglaje ale motorului, controlul noxelor de CO2 conform cerintelor ITP etc);
  • Orice defectiuni sau daune de consecinta rezultand direct sau indirect din defectarea oricarui computer, echipament de procesare a datelor, microcip sau a altor echipamente similare sau software;
  • Orice consecinta directa sau indirecta a razboiului, invaziei, actelor ostile ale unui inamic (indiferent daca starea de razboi este declarata sau nu), actelor de terorism (declarat sau nu), rebeliunii, revolutiei, insurectiei sau dictaturii militare.
  • Pierderi directe sau indirecte cauzate de sau rezultand din orice combustibil nuclear sau deseu obtinut din arderea combustibilului nuclear.

Odata cu programul Ford Garantia 12 beneficiati si de un serviciu 24h de Asistenta Rutiera in Romania.
Serviciile oferite sunt de asistenta mobila (depanarea autovehiculului direct la locul incidentului) sau transportul autovehicului defect la cel mai apropiat Dealer Autorizat Ford.
Serviciile de asistenta de mai sus se acorda pe intreg teritoriul Romaniei, numai pe drumurile publice deschise circulatiei rutiere.

Incidente acoperite:

  • Toate incidentele survenite ca urmare a defectarii componentelor acoperite de Ford Garantia 12.
  • In cazul in care se constata ca autovehicul dumneavoastra a ramas imobilizat ca urmare a defectarii unei componente neacoperite de Ford Garantia 12, serviciile de asistenta rutiera vor fi contra-cost. In acest sens, veti fi contactat de catre unul dintre reprezentantii centrului de asistenta pentru a stabili modul in care aceste servicii vor fi achitate.

Excluderi:

  • Autovehiculele imobilizate ca urmare a defectarii unor componente neacoperite de Ford Garantia 12.
  • In plus, nu sunt acoperite urmatoarele incidente:
  • Incidente ale autovehiculelor folosite pentru scoli de soferi, taxi, politie si ambulante
  • Incidentele survenite ca urmare a calamitatilor naturale, acte de vandalism, competitii sportive, precum si cele ale autovehiculelor fara numere de inmatriculare, cu numere provizorii sau de export
  • Incidentele survenite la autovehiculele care se afla deja intr-o unitate reparatorie autorizata.

Aviz important

In cazul in care autoturismul dumneavoastra ramane imobilizat din cauza unei defectiuni tehnice si nu mai poate fi deplasat la unitatea service autorizata, trebuie sa chemati intotdeauna Centrul de Asistenta inainte de angajarea oricaror servicii.
Cheltuielile pentru orice serviciu neconvenit sau aprobat in prealabil de Centrul de Asistenta nu vor fi acoperite.
Numarul de telefon al Centrului de Asistenta in Romania este 021-300 12 61.
Inainte de apel asigurati-va ca aveti la indemana urmatoarele date importante:

  • Numarul de telefon la care puteti fi contactat
  • Locul unde se afla masina
  • Cauza sau descrierea defectiunii
  • Numarul de identificare al masinii si al tablitei de inregistrare
  • Culoarea masinii
  • Data vanzarii initiale a autovehiculului

Nota: Pentru toate incidentele neacoperite de Ford GaranNia 12, Centrul de Asistenta poate organiza serviciile de asistenta rutiera, insa contra-cost.

Carnetul Ford Garantia 12 este emis pentru toate autovehiculele Ford incluse in acest program oferit de Ford Romania. Intretinerea si repararea autovehiculului conform standardelor Ford contribuie la mentinerea sigurantei si a starii de functionare a autovehiculului dumneavoastra, fiind un element obligatoriu pentru o cerere ulterioara de garantie din cadrul programului Ford Garantia 12. Totodata, evidenta lucrarilor de service completata regulat la un Dealer Autorizat Ford si aceasta garantie, cresc valoarea de revanzare a autovehiculului dumneavoastra.
Pentru buna functionare a autovehiculului dumneavoastra si pentru a beneficia de Ford Garantia 12, asigurati-va ca acesta este intretinut si reparat in conformitate cu specificatiile Ford.

Certificari

Dealerul Autorizat Ford va stampila si va semna fisa dumneavoastra de service din Carnetul de Service si Garantie si va verifica daca programul de service - inclusiv reviziile, a fost efectuat conform specificatiilor Ford.

In Carnetul de Service si Garantie se aplica semnatura si stampila Reparatorului Autorizat Ford precum si data efectuarii reviziei si numarul de kilometri parcursi.
Dupa terminarea lucrarilor, asigurati-va ca in Carnetul de Service si Garantie au fost inscrise corect aceste date. Detinerea dovezilor cu privire la executarea verificarii la service si a lucrarilor de revizie, conform specificatiilor Ford, este o conditie pentru orice cerere ulterioara de garantie din cadrul programului Ford Garantia 12 si constituie de asemenea, un avantaj la vanzarea ulterioara a autovehiculului.
Pentru a va asigura ca totul este corect, tineti intotdeauna impreuna Carnetul Ford Garantia 12, Certificatul Ford Garantia 12 si Carnetul de Service si Garantie al autovehiculului, alaturi de inregistrarea la zi a operatiunilor de service si mentenanta, precum si facturile emise de Dealerul Autorizat Ford.
Carnetul de Service si Garantie trebuie considerat ca fiind o parte a autovehiculului pe care l-ati achizitionat. De aceea, acest Carnet trebuie sa ramana permanent in autovehicul pentru a avea o evidenta a lucrarilor efectuate si a se asigura astfel o reparatie rapida si de calitate.

Important

Pentru asigurarea unor servicii rapide si eficiente, Dealerul Autorizat Ford trebuie sa aiba acces la Carnetul de Service si Garantie si la
Carnetul Ford Garantia 12.
Garantia oferita de Ford este valabila doar pentru vehiculele inscrise in Certificatul Ford Garantia 12. Intervalele la care se efectueaza service-ul pentru a va mentine dreptul la reparatii in perioada de garantie, intretinerile la service trebuie sa fie conforme cu recomandarea producatorului autovehiculului Ford si sa fie efectuate exclusiv de un Dealer din reteaua nationala de Dealeri Autorizati Ford Romania.
Data service-ului, verificarile la service, datele referitoare la lucrarile obligatorii, revizii si intretinere si verificarile efectutate la service pot fi gasite in paginile Carnetului de Service si Garantie al autovehiculului dumneavoastra, in planul de service.
Programul Ford Garantia 12 apartine autovehiculului, astfel el reprezinta un serviciu suplimentar oferit noului proprietar, in ipoteza in care va decideti sa vindeti autovehiculul. Trebuie sa va asigurati ca toate documentele aferente acestei garantii sunt predate noului proprietar.

In cazul aparitiei unei defectiuni aveti obligatia sa prezentati autovehiculul in maxim 7 zile calendaristice de la constatarea defectiunii, la cel mai apropiat Dealer Autorizat Ford pentru a preveni agravarea defectelor si necesitatea unei reparatii mai laborioase. Garantia nu acopera defectele care apar ca urmare a neprezentarii imediate la service pentru remedierea defectiunilor sau a defectelor aparute inaintea intrarii in vigoare a garantiei.

Ford Garantia 12 este invalida atunci cand:

  • Se constata alterarea kilometrajului
  • Se constata ca reparatiile sau mentenanta autovehiculului nu au fost efectuate in reteaua de Dealeri Autorizati Ford
  • Un asigurator a declarat autovehiculul in cauza dauna totala

Programul Rabla Ford

Noul Hyundai i30

RMB Casa Auto Timisoara S.R.L.

Calea Sagului nr. 142

300517 Timisoara, Timis - Romania

Tel. 0256 216946

Nr. Reg. Comertului J35/3857/1994

C.U.I./C.I.F. RO6724860

Parteneri

  • Castrol Edge Professional

  • Lyoness